Airiško viskio akademijos ir Midleton varykla – Kaimas Dvasios

Kaip mažas vaikas gyvena netoli Midleton Airijoje, mano tėtis mėgo Scammel sunkvežimius! Ir dabar, kaip aš stoviu šalia vintage Jonas Jameson Livrejā Scammel senosios Midleton distiliavimo, Matau tai, ką jis, kur jis buvo iš.

Scammel Sunkvežimiai - Airiško viskio akademijos

Mano tėtis mėgo Scammell Sunkvežimiai. Tai vienas ekrane tuo Jameson Experience lankytojų centras Midleton varykla.

Kaimo Airijoje 1950-aisiais, Scammels buvo visų ženklas, kad buvo geriausias besivystančioje šalyje. Jie buvo milžinas sunkvežimiai kuris išvedė šiuolaikines technologijas į Airiją ir buvo simbolius galios ir pažangos kompanijų, tokių kaip Jameson kurie net ir tada jau buvo ne pjovimo pabaigoje Airijos inovacijų ir pramonės vystymo daugiau nei šimtas metų. Scammels ir naujoviškas Airija jie atstovauja, įkvėpė maži vaikai kaip mano tėtis tapti inžinieriai ir mokslininkai iš 60-ųjų, kurie pastatė modernią Airija per kitą 50 metų, pakeičiančios garą, plieno, Standartiniai ir vario distiliatoriai su elektronikos ir silicio.

Dėl Nesuklyskite, viskio pramonei buvo laikomas kas šiek tiek naujoviška ir pažangi tada kaip Silicio slėnis yra šiandien. Viskio pramonei šoktelėjo į priekį ranka rankon su Steam Amžius. Patobulinimai katilo ir vamzdžių priėmimo pradėta geriau daugiau efektyvių vario puodą kadrų, Stulpelių distiliatoriai ir spirito varykla inžinerija. Garo varikliai gali įsikišti, kai sausos vasaros sustabdyta girnų waterwheels ir tai buvo garvežiai ir garo valčių kad išvedė viskio platesnei auditorijai Europoje ir Amerikoje atėjimas todėl jis svarbus eksporto turtą Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje.

šiandien, Viskis kūrimas apima, mokslas, menas, inžinerija, paveldas, Žemdirbystė, meistriškumo, naujovė, Verslo ir dauguma visų aistringą dėkingi produkto ir pasididžiavimo stiprių sąsajų su praeitimi. airių viskio, skirtingai škotiško viskio vis dar meistriškai šiandien daug tokiu pačiu būdu, kaip tai buvo per 200 prieš metus, su technologijomis niekada leidžiama kompromituoti paveldo išsaugojimą, skonis ir kokybė.

Airiško viskio akademijos Žurnalistai

Airiško viskio akademijos tinklaraštininkai ir žurnalistai

Aš prisijungti keliolika kolegoms viskio žurnalistų iš Didžiosios Britanijos, Airija ir Nyderlandai, kurie visi buvo kviečiami praleisti keletą dienų airių Distillers svečiams jų naujutėlaitis airiško viskio akademijos siejamą su Jameson airiško viskio patirtis jų Midelton varykla netoli Korkas. Mūsų viešbutis vizito trukmė yra puikus Castlemartyr kurortas, kuris yra vos už kelių kilometrų nuo varykla.

Po kurio Redbreast ledlaužio 15, mes prisijungti prie airiško viskio akademijos darbuotojų pietums tuo Malt House restoranas Jameson lankytojų centras. čia, mes patenkinti David McCabe, kuris būtų mūsų švino mokytojas kurso ir Kelly O'Mahony kuris Klientas Patirtis direktorius. Net per pietus tai buvo akivaizdu, kad mes susiduriame su žmonėmis, kurie tiesiog aistringai savo darbą.
Kelly aprašoma, kaip net tokį didelį įrenginį, pavyzdžiui, Midleton, su savo mix sudėtingų pramoninių rezultatų ir turizmo paslaugų yra tikrai kaimas. Kaimas dvasia? Drįstu. Šio reiso pabaigoje aš norėčiau suprasti tik kaip teisę mes abu buvo..

Mes pradedame po pietų su greita orientacija kelionė senojo distiliavimo įskaitant senajame perforuotas plytelių salyklinių grindų išvaizdą, vandens ratas, garo variklis ir kas yra manoma, kad didžiausią puodą dar pasaulyje. Jis vis dar buvo distiliuojamas dvasią Midleton iki šiol po daugiau nei 100 metų tarnybos, tik pakeičiama visiškai nauja moderni replika prieš kelerius metus. Viskis priėmimo iš esmės nepasikeitė, kad daug daugiau nei 200 metų, todėl, jei ji yra ne sugedo, ne ją išspręsti.

Po privalomo klasės nuotrauka prie ženklu už Akademijos, mes atvyko į Vilniaus dailės akademijos pastato būklę, kuri veikia kavinė ultra modernią garso ir vaizdo technologijos, savo distiliavimas ir maišymo Mokslinė laboratorija ir, žinoma, gražiai dekoruoti degustacija poilsio primena kai posher klubų Dubline ir Londone. Ir mokytojas? Mūsų mokytojas Dave'as McCabe aiškiai žmogus, kuris gyvena, kvėpuoja ir myli savo viskį! Jie sako, kad geriausi mokytojai pabrėžti įdomus gyvenimo ir mokymosi ir Dave'as aiškiai vienas iš tų mokytojų. Jau žinau, kad artimiausiomis dienomis ketinate būti labai smagu, taip pat yra informatyvus!

Kelly jau anksčiau pasakojo mums bus po viskio priėmimą iš grūdų su stiklu, taip natūraliai pradėjome su ūkininko, kuris auga, kad grūdų. Jie ne iš tikrųjų kalbėti apie ūkininkus akademijos, o apie 140 Ūkininkų šeimų išsibarsčiusios aplink Munster kurie tiekia 60 tonų miežių dieną į Midleton.

Iš ten, mes nuėjome per miežių kokybės, ištirti salyklinių miežių ir dirbo savo kelią iki malimo, trinti ir alaus 10% Alkoholio Weiss alaus kaip "Wort", kuris galiausiai bus distiliuotas į viskio dvasia partijų 116,000 litrų per laiką.

Airiško viskio akademijos

Airiško viskio akademijos distiliavimas klasės su airiško viskio akademijos Dave McCabe

tada mes persikėlė į išsamų tyrimą distiliuojant, apimantis trigubos puodo dar distiliuojant gudrybės įskaitant meno ir mokslo distiliavimo feints ir gabalų prieš pereinant į Coffey Vis dėlto arba stulpelis Vis dėlto distiliavimas, susijusios su žiebtuvėlio vieną grūdų spirito, kuris yra pridedamas į puodo vis dar padaryti lengvesni ir saldesnis sumaišytas viskius.

tada mes perkeltas į subrendimo tyrimą, kurio tikslas, senėjimo viskį medinių statinėse arba statinėse menas. Ne tik bet kokia sena barelį, bet specialiai importuota vienkartiniam naudojimui Bourbon statinėse iš Kentukio ne $120 kiekvienas ir specialiai pasirinktas Sherry ir Malaga vyno statinėse iš Ispanijos pietuose kainuoja kiekvienas daugiau nei 700 € su 5,000 naudojama per metus.

Vėlgi buvo naudojamas žodis "Šeima", nes beveik visi tauriųjų Ispanijos cheresas statinės yra gaunamos iš vieno šeimos verslo artimiausioje Jerez. Donas Antonio Paez Lobato gerokai daugiau nei 80 ir vis dar aktyviai valdo šeimos COOPERAGE. Jo santykiai su Midleton šeima yra stiprus ir ilgalaikis. Tiek daug, kad Midleton magistras Cooperis Ger Buckley siunčia savo mokinius perkelti į Ispanijos darbo patirtį ir Don Antonio Vaikaičiai atėjau į Airiją darbo patirtį Midleton.
Tai buvo laikas, pertraukos iš darbo klasės todėl buvo žemyn kviečiami į skonio poilsio skonį 4 labai skirtingi Pot Still viskiai iš Midleton.

• Nuostabus Žalioji Spot ", kuri jau seniai mano asmeninė mėgstamiausia airiško viskio.
  • liepsnelė 12 metų su savo nuostabia chereso statinės Kalediniu skonių.
  • Galios Johns Lane ne Chill filtruojamas su jo aštrus sauso apdaila.
  • Barry Crockett palikimas Nereikia sakyti daugiau, nei tenka magistro vardą!
Midleton Pot Still Irish Whiskey degustacija

Iš ten, atėjo laikas stiprinti mūsų gyvenimą su vizito į šiuolaikinės gamyklos. čia, mes matėme iš pirmų rankų pristatymo ir kokybės tikrinimas miežių ir trinti, alaus ir filtravimo procesas. Mes vaikščiojo praeityje masinis, išoriškai aušinamas lauko stulpelyje distiliatoriai, kuri distiliuoti vieną grūdų viskis dvasią maišymo mūsų kelyje aplankyti dienos įvykis, didelį puodą Vis salė. Yra papasakoti apie didžiulių vario stebuklas mašinos, buvo ne kas kitas, bet Midleton anketa pačių magistras Distiller Brianas Tautos, kuris perėmė iš pensinio Master, Barry Crockett į 2013. Ši auditorija vien tik padarė mums kelionę, nes tai yra žmogus, kurio pavadinimas bus pakeisti Barry ant kiekvieno butelio Midleton Labai reti viskio, pagaminto per savo karaliavimo. Tai buvo įdomu pastebėti kaip mes apžiūrėjo didžiulę Pot Still salę, kad vietos buvo paliktas antrai komandai trijų vario puodą distiliatoriai prisijungti prie komandos artimiausiu metu. Tai bus dvigubai puodai vis dar viskio gamybai tuo Midleton augalų.

Airiško viskio Midleton

Airiško viskio akademijos kuratorius Davidas McCabe įdiegta pernai rodo off Giant Copper Pot distiliatoriai. Dar trys yra dėl to, būti įdiegta į nuotrauką dešinėje.

Tą naktį, per vakarienę netoliese Ballymaloe name su Midleton kapitonas brendimo Kevin O'GORMAN, Mūsų mokytojas Dovydas ir Midleton vyresnysis rinkodaros komanda, Aš vėl gavo tikrą jausmą, kad tai didžiulis Pernod Ricard priklauso Midleton organizacija vis dar prie širdies, labai Airijos operacija ir dar svarbiau, Palikau tą vakarą jausmas, kad man buvo per vakarienę su nedideliu Airijos šeimos verslas, o ne didžiulio tarptautinės pramonės šakos. Kažkas labai aukštai Pernod Ricard jau protingai nusprendė, kad kai kalbama apie kompetencijos airiško viskio komandų, jei ji yra ne sugedo, tada nereikia nustatyti jį!

Kitą rytą mes buvome iki šviesus ir anksti praleisti su Midleton anketa Ger Buckley valandą, kuris yra 5-oji karta magistras Cooperis. Kaip mes jau žinojo iš Dovydo, Midleton importuoja visus savo statinės iš Kentukio ir Ispanijoje. Kiekvienas barelį, tačiau yra kokybės patikrintas atvykus Ger ar vieno iš jo nedidelė grupė Coopers, kurie gali Remonto paklydęs statinės, naudojant įrankius ir metodus, kurie turi likti nepakitęs tūkstančius metų, perduodamos iš tėvo sūnui. Aš neturiu vietos šio dienoraščio gabalas padaryti teisingumą nuostabų valandą mes praleido GER klasėje, bet vieta, kuri tikrai grįžo namo man yra tai, kad magistro Cooperis yra ne tik puikus Cooperis, Jis ar ji turi taip pat yra puikus mokytojas arba "Profesorius" su galimybe perduoti į meistriškumo standartą ne tik naujos Coopers, bet naujos kartos Coopers. Ger savo natūralaus nuojauta mokymo yra puikiai tinka jo meno ir technikos meistriškumą ir tai buvo pripažinta Midleton serijos YouTube vaizdo pokalbių featuring į veiksmų Master.

Airiško viskio akademijos Midleton

Midleton magistras Cooperis Ger Buckley mus visus pasakoja apie senovės amatų Bednarka, daugiausia nepakitęs įrankių ir praktikoje 1000-ųjų metų.

Susitikimas į degustacijos Lounge su Midleton paties profesinės archyvaras Karolis Quinn po ir vėl žinutė Aš paėmė iš jos kreipkitės į mus buvo tarp paveldo ryšys, verslo ir šeimos, kad tuomet buvo ir vis dar yra dabar labai esmė Midleton distiliavimo. Mums buvo suteikta unikali prieigą prie pirminio šaltinio dokumentaciją, įskaitant veikos ženklu duotas leidimas į distiliavimo gamyklą Midleton garsaus komivojažierius ir visų apvalių "charakterio" Paddy O'Flaherty prekybos pažymėti savo vardą Paddy Whisky 101 prieš metus.
Po išsamesnės klasėje sesija distiliavimo kolonėlės naudojamos siekiant padaryti vieną grūdų viskis naudojamas Midleton sumaišytas viskių, buvome pakviesti į Jameson Premium mišiniai degustacijos.

• Jameson standartas, kuris 5 Milijono atvejai yra pagaminti kasmet visame pasaulyje paskirstymo. A puodo dar ir vieną grūdų viskio mišinys brandinama burbono ir chereso statinėse.
  • Jameson Pasirinkite rezervų Juoda Barrel Mažas Serija brandintas pasirinktų statinėse, kurios buvo papildomai apdegęs iki GER Buckley komanda atvykus Midleton. Grūdo komponentas yra neįprastas tuo, kad jos pirmasis distiliavimas yra pagal puodo vis dar po pagal įprastą dviejų stulpelyje vis dar distiliuotas, susijusios su trigubo distiliuoto vieną grūdų viskio.
  • Jameson aukso yra iš trijų bendrosios grūdų ir puodo mišinys vis dar viskių iš 14 į 25 metų, iš kurių vienas buvo brandinamas spaudimo ąžuolo skolinimo vanilės saldumo į puodą dar aštrus ir aitrus nosies ir minkštesnė Oloroso Vaisių kvapas.
  • Jameson 18 Metų Limited rezervas yra kapitonas Distillers Pasirinktą chereso ir burbono amžiaus statinės nė vienas iš jų yra mažiau nei mišinys 18 metų. Galutinis mišinys tada brandinamas dar laikotarpio pirmųjų užpildyti burbono statinėse prieš užpildyta ribotą laiką iš serijos sunumeruoti butelių. Gatavas produktas yra nuostabiai švelnus ir sudėtinga su miela ilgo ir išlikęs apdaila.
Airiško viskio akademijos sandėlis Aplankyti

Airiško viskio akademijos vizitas didžioji sandėlis 42. Kvapas angelo Dalintis!

Prieš pietus, mes turėjome vieną valandą seminarą brendimo ar viskio senėjimą statinėse. Apžiūrėję, kaip statinės atvyksta iš Kentukio ir Ispanijoje, mes stebėjo patikrinimą, remonto ir pildymo procesas iki įstojimo Midleton kapitonas brendimo Kevin O'GORMAN labai ypatinga apsilankymo į sandėlį 42 kur aš buvo leista įtrūkimai atvirą sandarią statinaitę 15 metų viskis patikrinti savo pažangą 3 metai nuo išpilstymo pagal naudojate valinch ar didelis vario viskio pipetę užpildyti mano klasiokai akiniai unikalus sandėlio statinaitė stiprumo degustacijos. vėliau, per pietus, Ger Buckley pasirašė užkimšti man išgauti iš statinės kaip labai ypatingą Memento vizito.

Po pietų atėjo laikas įdėti visi mes išmoko per pastaruosius dvi dienas į praktiką su klasės ir mokslo laboratorijos praktinio viskio maišymo meno. Mes turėjome prieigą prie įvairių amžiaus puodą įvairių Vis ir vieno grūdinių viskių brandintas įvairių statinių įvairovė. Ir rezultatas? Rečiausių Airių viskis kada nors pagamintas. Mažas partijos (70 ml) blend Midleton naujausią mokinys Viskis Maišytuvo Stuartas McNamara!

Tai buvo laikas baigti kursus ir sako au revoir mūsų naujų draugų Midleton. Bet kol mes išvyko Midleton kaip airiško viskio akademijos naujausias absolventų, mes kiekvienas buvo išduotas puikiai pagamintos airiško viskio akademijos vadove kurių kiekvienas buvo atskirai serijos sunumeruoti ir asmeninį mūsų vardu.

Aš buvo nustebinti tuo, kiek aš sužinojau šią intensyvaus, bet labai malonus apsilankymo metu. Nėra pakankamai vietos ar laiko šį trumpą dienoraščio eiti į prabangiau išsamiai apie klases, bet aš imsis tolesnių veiksmų per ateinančias savaites išsamesnių atskirų straipsnių.
Neabejoju, kad žinių, prisiminimai ir patirtis, įgyta ir draugystė kaltiniai su kolegomis studentais ir Midleton "Šeima" liks su manimi dėl mano Whiskey rašymo karjeros pabaigos. Tai buvo unikalus įžvalga viską, kas geriausia apie airiško viskio pasaulyje.

Airijos Distillers akademija Buteliai

4 Įžymūs Midleton Pot Still Viskis ir Stuart vėliau tikrai mažas Serija airiško viskio mišinys.

Kaip kažkas su profesionaliu fone mokymo ir švietimo mano ne Whiskey gyvenimo, Buvau labai sužavėtas su klasės patogumai bei mokymo standartų akademijoje. Bet labiausiai buvau sužavėtas su airiško viskio akademijos darbuotojų. Tai žmonės, kaip Dovydo, teikia, kelly, Karolis ir Kevinas, kurie tikrai valdžią šį "spirito varykla ir jos ženklai. Su žmonėmis tokio talento, įsipareigojimas ir aistra, Airijos viskio pramonės ateitis yra labai patikimose rankose daug kartų ateiti.

Jei norėtumėte paragauti iš airiško viskio akademijos stebuklus sau, patikrinkite www.IrishWhiskeyAcademy.com . Jie turi įvairių 4 kursai svyruoja nuo A 2 valandos airiško viskio akademijos patirtis 59 €, bent koks airiško viskio akademijos popietę 175 €, visą dieną airiško viskio akademijos atradėjas Pakuotė 325 € ir dviejų dienų airiško viskio akademijos patirtis 1199 €, įskaitant 5* Apgyvendinimas viešbutyje ir surengė vakarienė vakarą vietos premium restorane.
Stuartas McNamara yra airiško viskio "Blogger" ir direktorius IrishWhiskey.com ir IrishWhiskey.Fr.